Hotel Zimní lázně ubytování Poděbrady

Všechny kategorie > Ubytování > Hotely > Hotel *** > Hotel Zimní lázně

Fotografie uživatelů (21)

Hotel Zimní lázně Hotel Zimní lázně Hotel Zimní lázně zobrazit všechny fotografie

Hotel Zimní lázně

Schnirchova 464/III, 29001 Poděbrady

Telefon: +420 481 001 990

Hodnocení:

Vaše hodnocení

Abyste mohli hodnotit, musíte být registrováni a přihlášeni.

Hotel Zimní lázně ***

Nově zrekonstruovaný lázeňský hotel Zimní Lázně je vhodný i pro náročnou klientelu. Je umístěn v klidné ulici poblíž lázeňské kolonády a propojen prosklenou spojovací chodbou s hotelem Libenský. Ubytovací kapacita hotelu Zimní Lázně je 87 lůžek, z toho je 9 pokojů jednolůžkových, 37 dvoulůžkových a 2 apartmány. V těchto pokojích je vybavení odpovídající standardu *** - sprcha s WC, lednička, telefon s přímou provolbou a TV + SAT. Na recepci Vám naši pracovníci rádi poskytnou veškeré informace týkající se všech léčebných pobytů, kulturního i sportovního vyžití a dalších služeb. Hotel Zimní Lázně má vlastní parkoviště a nabízí hostům půjčovnu jízdních kol nebo pronájem relaxačního bazénu.

Zaslat poptávku

Gastronomie - Hotel Zimní lázně

Hotel Zimní Lázně má 1 jídelnu s kapacitou 100 míst v přilehlém komplexu Libenský, kde se nachází i krásná stylová kavárna s terasou. Důležitou složkou léčebného pobytu je také vhodná strava - dieta, kterou určí při vstupní prohlídce pacienta ošetřující lékař na základě povahy onemocnění. O pacienty pečuje nutriční terapeut, se kterým je možno kdykoliv stravu prokonzultovat.

Další informace

Parkování: 1-13 nocí 50 Kč/noc
14 a více nocí 25 Kč/noc

Vyberte si nabídky ubytování Poděbrady. Žádné rezervační poplatky a platba na místě. Navštivte partnerský portál hotel.cz

Hotel Zimní lázně

Schnirchova 464/III,Poděbrady 29001

Telefon: +420 483 104 411

e-mail: [email protected]

Hotel Zimní lázně - galerie

Hotel Zimní lázně - Hodnocení

335x
136x
43x
18x
13x

Vaše hodnocení

Abyste mohli hodnotit, musíte být registrováni a přihlášeni.

Celkové hodnocení 84%

  • Miluše Hřebecká

    S pobytem hotelu Zimní lázně, t.j. s ubytováním i stravovacími službami jsem byla velmi spokojená. Dále jsem byla velmi spokojená s wellness procedurami, které byly součástí "balíčku" pobytu vč. příjemného přístupu personálu.

  • Ladislava Vopařilová

    Doufám, že dá hotel pokoje v suterénu do pořádku. Proč kazit jinak dobrou pověst služeb.

  • Ivana Kopřivová

    Pobyt byl perfektní.

  • Anonym

    hodnoceni dobre , lepsi je asi bydlet v poschodi, snad nekdy priste

  • Olga Vávrová

    Pobyt hodnotím celkově jako vydařený, zejm. ale pro dobré počasí a setkání se s přáteli, ne pro kvalitu služeb. Ve srovnání s předchozím pobytem v sousedním hotelu Tlapák s podobným programem, bych tento podnik příště již nevolila - neochota při jednání se zaměstnankyní z úseku "časování procedur"; neprofesionální přístup masérky p. Fyrbasové (dle razítka z objednací karty) - během masáže telefonuje mobilním přístrojem, vede konversaci s kolegyní ohledně náročné pracovní doby apod..... masáž se mě i přítelkyni jevila značně nepříjemná. Dále nás zaujaly špinavé ubrusy v jídelně hotelu Libenský, které zůstaly nevyměněny po celou dobu našeho pobytu, žoviální chování servírky. Uvítaly bychom pestřejší nabídku ke snídani (např. ovocný džus, tmavé pečivo apod.), možnost výběru z jídel k večeři.

  • zuzana Stočesová

    Příjemné k odpočinku, a klidu.

  • Anonym

    Příjemný pobyt, ochotný personál.

  • Dijana Sejdovic

    Zimní Lázně -hoel pro náročnou klientelu, plíseň a rozpadající kopelna, vše zelené a rezavé, plesnivý pokoj v přízemí u parkoviště, každý Vám nahlédne , žádné soukromí, procedury rozházené v areálu, mezi hotely, takže ze sauny jdete 20min pěška do hotelu a nebo autem.Celkově recepce hotelu usměvavá, na zeptání proč nikdo neupozorňuje klienty o tom, že bude cestovat s proceduramy, odpověď , my nevíme to zařizuje marketing, je docela nezajímavá pro klienta. Strava - Neosobní prostředí, ke stolu Vám personál usazuje lidi v průběhu oběda , kvalita stravy -rovná katasrofa. Přišlo to jako pře 100 lety a jednalo se o hotel 3 *, každopádně mimo ČR už to vypadá v evropě jinak.

  • Radka Peřinová

    Mohu vřele doporučit těm jejichž nároky na ubytování a stravu nejsou přehnané. (Obojí odpovídá průměrným standardům.) Personál (v hotelové recepci i na procedurách) je velmi ochotný a vstřícný. Dobrý poměr ceny a kvality poskytovaných služeb.

  • Iveta Karbanová

    Ubytování a polopenze neodpovídalo 3 hvězdičkovému ubytování. Jídlo špatné bez možnosti výběru, špatná nepříjemná obsluha. Ubytování - vrzající postele, rozpadající se židle, zablokovaný zámek u hlavních dveří.Víkend se nám nelíbil a neodpovídal - poměr cena/kvalita.

Celkem záznamů: 233
1 2 3 4 5